Liczba produktów: 47
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw dedykowany do fotografii reportażowej, należący do prestiżowej linii G Master. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz 5 soczewek specjalnych czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie wysokiej jakości zdjęć reportażowych. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
9/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Fuji z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Nikon Z. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Nikon Z. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety. 

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.